piątek, 16 lutego 2018

Tea time

Lubię rzeczy użyteczne, dlatego z taką wielką ochotą zabrałam się za ozdabianie naszej nowej herbaciarki "Kamieniczki". Postanowiłam ograniczyć ozdabianie do niezbędnego minimum, choć niezbędne minimum to herbaciarka w "surowej" postaci.


Sklejanie herbaciarki jest naprawdę banalnie proste.Radziłabym przed sklejeniem pomalować podstawę  co uchroni nas przed akrobacją przy malowaniu tej podstawy i ścianek wewnątrz herbaciarki.Pomalowałam wszystko farbami kredowymi.


Następnie wydarłam interesujace mnie fragmenty wzorków z papieru ryżowego i nakleiłam klejem-werniksem firmy Stamperia.


 Następnie przy pomocy szablonu i pasty firmy Stamperia , zrobiłam kilka esów-floresów.Nakleiłam fragment cytatu "Najlepsze nie przychodzi samo.."


Z drugiej strony zaś umieściłam tekturkę Anemone "Zielono mi".


Daszki kamieniczek są ruchome by ułatwić napełnianie herbaciarki torebkami herbaty.Na daszku napisy z poszczególnymi rodzajami naszych ulubionych herbat.


Całość pomalowałam klejem-werniksem, który nadaje herbaciarce delikatny, satynowy połysk i uchroni ją przed zabrudzeniem.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę przyjemnej pracy.


1 komentarz:

Dziękujmy za odwiedziny na naszej stronie i pozostawiony komentarz :)